Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 16:11:02 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/01529 aadressile Valga maakond, Otepää vald, Keeni küla, 
Keeni raudteejaam// Kibena küla// Tartu-Valga 475,7-478,4 km// Puka alevik, 
Jaama tn 5// Tiidu küla, Tartu-Valga 487,8-488,2 km// Vaalu küla, 
Tartu-Valga 481,2-483,9 km// Tartu-Valga 483,9-486,5 km// Ädu küla, 
Tartu-Valga 478,4-481,2 km (Kontaktvõrk (Puka-Keeni)) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: § 42. Ehitusloa menetlus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26976458>  (menetlus nr: 
425334), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (STELLA LAUR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister